sobota 23. listopadu 2013

Pravej domácí mejdan

Konečně!!! Konečně mě naši vzali na pořádnej mejdan. Nebylo by ale pořádnýho bydlení, kdybychom to stěhování s tetou Janou parádně neoslavili. Součástí "prohlídky" jejího nového bydlení bylo i důkladné prozkoumání interiéru, přičemž jsem shledala následující: Byt není obrovskej, ale dostatečně velkej na to, aby se dalo dobře válet na gauči a popíjet dobré víno, příležitostně kouknout na telku, když jde v konverzaci zrovna nudný téma, skákat s tetou na taburetu před zrcadlem (obzvlášť doporučuju - je to takhle navečer příjemně unavující), zaskládat konferenční stolek všemožnýma dobrotama... No a co je nejlepší? Není to kupodivu její supermoderní masážní sprchovej kout (ten vyzkouším příště), ale velká postel, kterou jsem mohla zabrat jenom pro sebe a zachumlat se do její peřinky! Díky teto! A promiň, že jsem odpadla tak brzo a neprovázela vás celým mejdanem, nějak mě to společensky unavilo :-).


2 komentáře:

  1. Neboj, Terezko... Brzo ten mejdan zase zopakujem. Můžeš vzít i rodiče - ale jen jestli budou hodný! :-)
    Teta Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jen šetři se svou pohostinností, má nejmilejší teto, ono by se totiž docela klidně mohlo stát, že mě naši u Tebe nechaj na mejdanu a vezmou dráhu :-)!

    OdpovědětVymazat