neděle 24. listopadu 2013

Denní režim

Základem našeho dne je pravidelnost, přísný režim a disciplína. Když nad rodičema nedržíte přísnou ruku, vymkne se Vám výchova a hrozně rychle zleniví. U nás den vypadá následovně:

7:00 Budíček mým hlasitým výskáním, prskáním, broukáním.
8:00 (někdy dýl) Neustále mě umlčují dudlíkem, jídlem... Nikdo nevstává.
9:00 Společná snídaně, tu miluju. Můžu se sápat našim po kafi, lézt tátovi do noťasu, hrát si v židličce.
10:00 Hraní, cvičení. Mým revírem je velká postel.
11:00 Pokus o dopolední spinkání, většinou už jsem tak za hodinku vzhůru, aby mi nic neuteklo. Den je přece tak krátkej.
12:00 Oběd v židličce ze lžičky. Když jsem při chuti, spořádaně a ve vší čistotě jím, ale když naznám, že je zároveň čas hraní, metám mrkev po zdi.
13:00 Procházka, spinkání na čerstvém vzduchu, nákupy - to taky fakt miluju. Jsem děsně zvědavá a nejlepší to je, když mě máma s křikem bere do ruky, v jedný ruce mě, v druhý kočár a třetí rukou nakupuje.
16:00 Další hraní, konečně s tátou, mámin zájem o hraní lehce opadává.
18:00 Koupálko, mocné cákání, máma zoufale volá tátu, ať mi vysvětlí, že tu koupelnu nechce vytírat.
19:00 Usínám s pořádným kusem žvance podle rovnice plný bříško, zavřený očička.

Občas našim povolím nějakou tu změnu a spím třeba dýl, ale nedělám to často. Aby si nezvykali. A někdy mi v tom udělá chaos táta, když me vezme na výlet autem a já co chvilku usínám v autosedačce. To jsem pak celá zmatená, který denní spinkání to vlastně bylo.


Žádné komentáře:

Okomentovat